keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

ICEY

Täällä on käynyt tänään illalla aikamoisen kylmä tuuli. Räntääkin on vihmonut ihan kiitettävästi. Vielä ei ainakaan kannata laittaa myssyjä tai tumppuja talvisäilöön. Tai vaihtaa kesärenkaita.
Tämän myssyn,tai mun päässä sitä voi kylläkin sanoo pipoks, on mies kuvannut. Ekoista kuvista puuttui takaraivo, sitten tuli muutama "ihan kelvollinen" ja sitten mä olin jossain siellä alalaidassa miehen sanoessa "Kyl mä tsuumasin...". Täytyy sanoa, ettei sillä ole kyllä yhtään kiinnostusta keskittyä kuvanottoon. Ei ainakaan julkisella paikalla. Parempi vaan, mitä sukkelampaan saa kuvan räpsästyä ;D. Tässä tämä ihan kelvollinen:


Malli: Icey
Mistä: Ulla 01/12
Lanka: teetee Primavera
Puikot: 3 ja 4mm
Muuta: Lanka oli minulle uusi tuttavuus ja se oli ihanan pehmoista (merinovillaa ja silkkiä)! Seuraavaan myssyyn joko paksummat puikot tai korkeampi joustinreunus, niin saisin omaan päähäni enemmän myssymäisen. Mulla tuota tukkaa riittää ja myssyä on pidettävä kunnolla otsalla, tai se nousee kokoajan pois!(Ohjeen kuvissa myssy on aika korkealla otsalla ja näyttää siten löysemmältä.) Jätin helmet pois ja päättelin pari kerrosta aiemmin. Kiva malli!