perjantai 30. syyskuuta 2011

Tunnustan ;)

Sirpan maailma yllätti minut iloisesti antamalla minulle tämän tunnustuksen, KIITOS SIRPA vielä kerran!


Tunnustuksen saaneen pitää:

1. Kiittää tunnustuksen antajaa.
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.

Tunnustuksen voisin laittaa eteenpäin näille blogeille täysin satunnaisessa järjestyksessä:



1. Minua palelee usein ja nukun myös kesällä villasukat jalassa. Viime kesänä oli tosin sen verran lämmintä, että piti heittää joskus sukat pois jaloista ;)

2. Tykkään neuloa sohvalla telkkarin ollessa auki taustalla, vaikka en sitä samalla katsoisikaan.

3. Töissä pitää olla sosiaalinen, joten on ihanaa olla ihan hiljaa omassa rauhassa.

4. Olen hypännyt benji-hypyn joskus kauan kauan sitten. Nyt en enää varmaankaan uskaltaisi...

5. Haluaisin kokeilla seinäkiipeilyä.

6. Olen miettinyt tatuoinnin ottamista jo usean vuoden ajan. Välillä se unohtuu kokonaan, sitten taas asia palautuu mieleen ja mietin mahdollisia kuvia ja paikkoja.

7. Olen huono varaamaan aikaa hammaslääkäriin, lääkäriin yleensä, hierojalle tai vaikkapa kampaajalle. Tarvetta olisi välillä oikeasti noihin kaikkiin, mutta sitä siirtää aina eteenpäin, kun esim. hartiat ei olekaan just nyt niin jumissa...

8. Olen siis välillä tosi saamaton sitten-kun-ihminen ;D

3 kommenttia:

Laura/NauravaNappi kirjoitti...

Kiitokset tunnustuksesta, se olikin mun ihka ensimmäinen!

Riina kirjoitti...

Kiitos tunnustuksesta, olen otettu !

Agatha kirjoitti...

Kiitos tuhannesti tunnustuksesta! Hiukan hitaalla kulkee, tänään vasta oon tunnustusta kirjoittamassa :)